Customerry – klantentevredenheid en online communicatie

Hoe kan jij goede doelen helpen? Wat ga je doen?:

Ik schenk graag 1/5 van mijn tijd aan het verder helpen van goede doelen.
Je kan mij bijvoorbeeld inschakelen voor:

  • (helpen) opstellen van allerhande communicatie, zowel on als offline
  • alles wat te maken heeft met bevragingen, enquêtes, surveys,…
  • allerlei vragen of bedenkingen om via digitale kanalen mensen te verbinden

Ben je ondernemer uit een rechtstreeks getroffen sector en wil je je klantbeleving onder de loep nemen?
Zit je met vragen over klantentevredenheid onderzoeken of iets anders rond klantvriendelijkheid?
Gedurende heel 2020 krijg je 20% korting op mijn volledige aanbod, van brainstormsessies tot opleidingen.

Sarah Keppens
sarah@customerry.be
0495297514
Wat is het adres van je website of specifieke Actie 2020-pagina? (optioneel): http://www.customerry.be